Altus ALR 25 Premix Yoğuşmalı Kombi Arıza ve Çözümleri

Altus ALR 25 Premix Yoğuşmalı Kombilerde meydana gelen arıza durumlarında arıza kodlarının anlamları ve varsa kullanıcı olarak yapabilecekleriniz hakkındaki yazımızı sizler için hazırladık.

Arızalar A 0102-03 Görev tercihi düğmesini ‚konumuna getirin (KAPALI- şekil 8a), 6-5 saniye bekledikten sonra düğmeyi gerekli pozisyona, (yani, yaz moduna veya kış moduna getirin. Sıfırlama girişimlerinize rağmen kombi yeniden çalışmaya başlamıyorsa, Teknik Destek Merkeziyle temas kurun.
Arıza A 04 Hata koduna ek olarak, dijital ekranda sembolü de gösterilir. Su basıncı göstergesinden basınç değerini kontrol edin: Değer 0,3 barın altındaysa görev tercih düğmesini (KAPALI – Şekil 8a) konuma getirin ve doldurma vanasını basınç 1 ila 1,5 bar olana kadar ayarlayın. Daha sonra mod seçiciyi istenen pozisyona, yani yaz veya kış moduna getirin. Kombi yaklaşık 2 dakika sürecek bir tahliye döngüsüne girecektir. Sıklıkla basınç düşüşleri yaşanıyorsa Teknik Destek Servisinden yardım isteyin.
Arıza A 06 Kombi normal olarak çalışıyor, ancak ev içi su sıcaklığını 50 °C civarındaki sabit bir ayar seviyesinde tutamıyorsa, Teknik Destek Merkeziyle temas kurun.
Arıza A 07 Teknik Destek Merkeziyle temas kurun.
Arıza A 08 Teknik Destek Merkeziyle temas kurun.
Arıza A 09 Görev tercihi düğmesini ‚konumuna getirin (KAPALI), 6-5 saniye bekledikten sonra düğmeyi gerekli pozisyona, yani yaz moduna veya kış moduna getirin. Sıfırlama girişimlerinize rağmen kombi yeniden çalışmaya başlamıyorsa, Teknik Destek Merkezinden müdahale etmesini isteyin.
Arıza A 77 Bu otomatik bir sıfırlama arızasıdır, eğer kombi yeniden başlamazsa, Teknik Destek Merkeziyle bağlantıya geçin