Alarko SüperFit SUF kombi arıza, Alarko SüperFit SUF kombi ateşlemiyor, Alarko SüperFit SUF kombi ateşlemiyor ne yapmalıyım. Alarko SüperFit SUF kombi suyu ısıtmıyor, servis çağırmadan önce yapılacaklar hakkındaki yazımızı sizler için hazırladık.
Bursa’da Alarko kombi arızalarının tamiri için bizi tercih edebilirsiniz. Hızlı, Hesaplı ve Güvenilir Servis PETEM. Arayın uzman teknisyenlerimiz ile kombi arızasını bir an önce çözüme kavuşturalım.
PETEM Kombi Servisi
☎ 0545 360 66 16
☎ 0224 361 63 68
E01 Arıza Kodu : Ateşleme Yok veya Sahte Alev
Ateşleme sisteminde sorun olduğunu belirten bu arıza durumunda kullanıcı olarak öncelikle dairenizde gaz olup olmadığını kontrol ederek kombinize gaz geldiğinden emin olunuz. Ateşleme sistemi bu sebeple çalışmıyor olabilir. Gaz vanaları açıksa ve kombiye gaz geliyorsa eğer, kombiyi resetleyin. Sorun devam ediyorsa, Anakartın, iyonizasyon ateşleme elektrodunun veya gaz valfinin arızalı olması sebebi ile bu sorun yaşanıyor olabilir. Bu gibi durumlarda sorunu yerinde görmek, tespit etmek gerekir. Müdahale için mutlaka servisi arayın.
E02 Arıza Kodu : Aşırı Isınma Uyarısı
Tesisat su sıcaklığının 95°C üzerinde olduğunu belirtir. Yani emniyet termostatı devrededir ve cihaz koruma altındadır. Kombi altındaki tesisat vanalarını kontrol ederek vanalar kapalı durumda ise mutlaka açın. Kombi eğer kış konumunda ise kalorifer peteklerinin vanalarını kontrol edin, kapalı ise mutlaka açın. Buna rağmen sorun yaşanıyor ise ekranın hemen solunda yer alan “reset” düğmesine basın.Vanalar açık olmasına karşın sorun devam ediyorsa eğer servisi arayarak yardım almalısınız. Bu sorunda birçok sebep olabilir. Arıza yerinde görülür ise net tespit yapılır ve sorun uzmanı tarafından çözümlenir.
E03 Arıza Kodu : Baca emniyet termostatı arızalı
Baca emniyeti sensöründe sorun olabileceğini belirten arıza kodudur. Bu durumda sensör bağlantılarında sorun olabilir, baca çekmiyor ya da tıkalı olabilir. Bu sorunda kullanıcı olarak cihazınıza müdahale etmeyin. Arıza tespiti ve onarımı için mutlaka servis yardımı alın.
E04 Arıza Kodu : Su Basıncı Düşük
Kombi kalorifer sisteminde su basıncının olması gerekenden düşük olduğunu bildiren koddur. Sisteme su doldurduğunuzda sorun büyük ihtimal ile çözülecektir. Kombinin altında bulunan su doldurma musluğu ile basıncı 1,5 e kadar yükseltin. Su doldurma işlemininden sonra doldurma musluğunu kapatmayı unutmayın. Arıza durumu devam ederse eğer kombiye reset atın. Yine düzelme olmaz ise, kombi sondasında arıza olabilir. Servis çağırınız
E05 Arıza Kodu : Isıtma NTC Hatası
Kalorifer sistemi sensöründe problem olabileceğini belirten arıza kodudur. Bu gibi arıza durumlarında teknik açıdan yapılması gereken en önemli şey servisi aramak ve yardım almaktır. Sensörün arızalı olması, sensör borularında nemlenme olması ya da sensör bağlantılarında problem olması sebebi ile bu arıza durumu yaşanır. Arıza teşhisi yapılarak sorun uzmanı tarafından kısa sürede çözümlenir.
E06 Arıza Kodu : Kullanım Suyu NTC Hatası
Kombide sıcak su sisteminde çalışan sensörde sorun olabileceğini belirten bir hata kodudur. Bu arıza durumunda sensörde problem olabilir, sensör borularında nemlenme, sensör bağlantılarında sorun olabilir. Resetleme sonucunda arıza duruunda düzelme olmazsa eğer arızanın net teşhisi ve çözümü için servis çağırmanızı tavsiye ederiz.
E16 Arızası : Fan Sorunu
Fan cihazın hava akışına yardımcı olan en önemli parçadır. Teknik olarak fan sorunlarında cihaz ateşleme yapmaz ve çalışmaz. Fan dışında elektronik kart gibi parçalarda da sorun olabilmektedir. Servis çağırınız.
E22 Arıza Kodu : Elektronik Kart Mikro İşlemci Arızası
E31 Arı Kodu : Uzaktan Kumanda Sorunu
Uzaktan kumandanın pilini ve kablosunu kontrol edin. Sorun devam ederse Servisi arayın. teknik açıdan servis desteği gerekmektedir.
E98 Arıza Kodu : Ana Besleme Sorunu
Ana besleme sorunlarında kullanıcı olarak cihaza müdahale etmeden mutlaka servisi arayın.
E99 Arıza Kodu : Güvenlik Sorunu
Ekranda sürekli yanan bir arıza kodudur. Bu gibi durumlarda cihaza müdahale etmeyiniz. Servis yardımı almalısınız
– – – Arıza Kodu : Ana Güç Kaynağı Sorunu
Ekranda sürekli bu simgenin belirdiği durumlarda kullanıcı olarak cihaza müdahale edilmemelidir. Teknik açıdan uzman yardımı almalısınız.