Baykan Güneş Premix kombilerde meydana gelen arıza durumlarında, arıza kodlarının anlamları ve varsa kullanıcı olarak yapabilecekleriniz hakkındaki yazımızı sizler için hazırladık.
Bursa’da kombi arızalarının tamiri için bizi tercih edebilirsiniz. Hızlı, Hesaplı ve Güvenilir Servis PETEM. Arayın uzman teknisyenlerimiz ile kombi arızasını bir an önce çözüme kavuşturalım.
PETEM Kombi Servisi
☎ 0545 360 66 16
☎ 0224 361 63 68
Baykan Güneş Premix E01 Arızası : Alev hatası veya iyon arızasıdır
Sıklıkla yaşanan arıza durumlarından biridir. Brülörde yanma olmadığı için kombi arızaya geçer. Bu durumda ilk yapmanız gereken kombiye gaz geliyor mu gelmiyor mu emin olmaktır. Kombi gaz giriş vanasını kontrol ediniz, açık değil ise açınız. Dairenizde gaz olduğundan emin olmak için ocağınızı yakarak kontrol ediniz. Kombiye gaz geliyor ise, kombiye resetleme işlemi uygulayabilirsiniz. Resetleme işlemi sonrası arıza durumunda düzelme olmaz ise resetleme işlemini bir iki kez daha deneyebilirsiniz. Sorun hala devam ediyor ise; anakart, gaz valfi veya iyonizasyon /ateşleme elektrodu sorunu söz konusu olabilir. Arızanın net teşhis ve çözümü için servis çağırmanızı tavsiye ederiz.
Baykan Güneş Premix E02 Arızası : Hava akış sorunu.
Baykan hermetik model kombilerde atık gaz sisteminde mevcut olan hava prosestatı veya fan ile alakalı bir sorun olabileceğini belirtir. Arıza durumu anakart ile ilgilide olabilir. Kullanıcı olarak yapabileceğiniz bir şey yoktur. Arızanın net teşhis ve çözümü için servis çağırmanızı tavsiye ederiz.
Baykan Güneş Premix E03 Arızası : Kalorifer NTC Sorunu
Kombi Kalorifer NTC sensörü ile ilgili bir sorun olabileceğini bildirir. Kullanıcı olarak müdahele edebileceğiniz bir şey yoktur. Arızanın net teşhis ve çözümü için servis çağırmanızı tavsiye ederiz.
Baykan Güneş Premix E04 Arızası : Kullanım suyu sensör arızası.
Kombi Sıcak su NTC sensörü ile ilgili bir sorun olabileceğini bildirir. Kullanıcı olarak müdahele edebileceğiniz bir şey yoktur. Arızanın net teşhis ve çözümü için servis çağırmanızı tavsiye ederiz.
Baykan Güneş Premix E05 Arızası : Gaz Valfi Arızası
Gaz valfinde arıza olabileceğini bildiren hata kodudur. Arıza nedeni bazen anakart ile alakalı da olabilmektedir. Kullanıcı olarak müdahele edebileceğiniz bir şey yoktur. Arızanın net teşhis ve çözümü için servis çağırmanızı tavsiye ederiz.
Baykan Güneş Premix E06 Arızası : Aşırı Isınma
Kombi eşanjöründe ki kalorifer su sıcaklığının aşırı yüksek olduğunu belirten hata kodudur. Bu arıza durumunda önce kombiyi resetlemelisiniz. Düzelme olmaz ise; Kombinin altındaki tesisat vanalarını ve kalorifer petek vanalarını kontrol edebilirsiniz. Vanalar açık ise; pompa sıkışıklığı olabilir, tesisat tıkalı olabilir, kalorifer dönüş filtresi tıkalı olabilir, ana eşanjörde kireç ya da tıkanma olabilir. Arızanın net teşhis ve çözümü için servis çağırmanızı tavsiye ederiz.
Baykan Güneş Premix E07 Arızası : Pompa arızası.
Baykan kombide su sirkülasyonunu sağlama görevinde olan devirdaim pompasında sorun olabileceğini belirten hata kodudur. Pompanın sıkışması, arızalanması ya da devir düşürmesi gibi sorunlar söz konusu olabilir. Arızanın net teşhis ve çözümü için servis çağırmanızı tavsiye ederiz.
Baykan Güneş Premix E08 Arızası : Düşük Su Basıncı
Kalorifer tesisatı içerisindeki su basıncının düşük olduğunu bildiren hata kodudur. Bu arıza durumunda yapmanız gereken kombinin su basıncını yükseltmek yani su basmaktır. Su basma işlemini Baykan markalı kombinin altında bulunan doldurma musluğu ile yapabilirsiniz. Doldurma musluğunu sola çevirerek açmalı basıncı 1,5 değerine getirmelisiniz. İşlemin sonrasında sorun düzelir, doldurma musluğunu da direk kapatırsınız. Arızada değişiklik olmaz ise resetleme işlemi yapın. Sorunun düzelmediği, sıklıkla tekrar ettiği durumlarda servis çağırmanızı tavsiye ederiz.
Baykan Güneş Premix E09 Arızası : Aşırı Isınma
Kombi eşanjöründe ki kalorifer su sıcaklığının aşırı yüksek olduğunu belirten hata kodudur. Bu arıza durumunda önce kombiyi resetlemelisiniz. Düzelme olmaz ise; Kombinin altındaki tesisat vanalarını ve kalorifer petek vanalarını kontrol edebilirsiniz. Vanalar açık ise; pompa sıkışıklığı olabilir, tesisat tıkalı olabilir, kalorifer dönüş filtresi tıkalı olabilir, ana eşanjörde kireç ya da tıkanma olabilir. Arızanın net teşhis ve çözümü için servis çağırmanızı tavsiye ederiz.
Güvenilir, Tecrübeli Servis
Çalışanlarımız gerekli teknik bilgiye sahip olduğu gibi genel nezaket ve müşteri ziyaret kuralları konusunda da bilinçlidir.
Garantili Servis
Yapılan işçilik ve değiştirilen parçalar tarafımızdan 1 yıl garantilidir. Bu sayede müşteri mağduriyeti yaşanmaz.
Randevulu Servis
İstediğiniz gün ve saatte servis vererek kombinizin bakımını veya tamirini gerçekleştirebiliriz.
Her zaman Ulaşılabilir ve Danışılabilir Servis
Servis hizmeti vermekle kalmıyor, hizmet verdiğimiz cihazlarınızla ilgili kullanım veya öğrenmek istediğiniz bilgilerle ilgili sorularınızı da memnuniyetle yanıtlıyoruz. Arayabilir veya WhatsApp hattımızdan danışabilirsiniz.