Termodinamik Bluetech Kombi Arıza Kodları ve Çözümler

Termodinamik Bluetech kombilerin farklı modelleri vardır.. Geniş ekranlı ve normal ekranlı modelleri bulunmaktadır. 

Bursa’da Termodinamik kombi arızalarının tamiri için bizi tercih edebilirsiniz. Hızlı, Hesaplı ve Güvenilir Servis PETEM. Arayın uzman teknisyenlerimiz ile kombi arızasını bir an önce çözüme kavuşturalım.

PETEM Kombi Servisi
0545 360 66 16
0224 361 63 68

kombi servis garantisi

Termodinamik Bluetech Geniş Ekran Kombi arıza kodları ve çözümleri :

E0 Hata Kodu : Giriş suyu sıcaklık sensörü hatası
Bu hata kodu ekranda yer alıyor ise petekleriniz çalışmıyor ya da beklenen şekilde ısıtmıyor demektir. Kalorifer sensöründe arıza durumu söz konusu olabilir. Kalorifer sensör bağlantılarında kopukluk yada kısa devre  olabilir. Ya da sensör kabloları nemlenmiş olabilir. Arızanın net tespiti ve çözümü  için servis çağırmanızı tavsiye ederiz.

E1 Hata Kodu : Düşük Su Basıncı
Kombi su basıncının düşük olduğunu belirtir. Bu arıza durumu ile karşılaştığınız zaman tesisata yani kombiye su basmanız gerekir. Bar göstergesine de bakarsanız eğer basıncın 1 bar altını gösterdiğini göreceksiniz. Kombinin altındaki su doldurma musluğu yardımıyla başınç 1,5 bar olana kadar su doldurun. Su basma işleminden sonra arıza düzelir. Doldurma musluğunu da mutlaka kapatın, açık kalmasın. Sorun düzelmezse veya işlemi yapamazsanız eğer resetleme uygulaması yapmalısınız.

E2 Hata Kodu :  Ateşleme hatası veya alev sönmesi korunması
Bu arıza durumunda cihaz ateşleme yapmıyor demektir. Ateşleme yapmadığı için de cihaz bloke durumdadır yani çalışmaz. Böyle bir sorunla karşılaştığınız zaman öncelikle kombiye gaz gelip gelmediğini ve konut içinde gaz olup olmadığını kontrol etmeniz gerekir. Gaz vanalarının açık olup olmadığını kontrol ediniz, kapalıysa açınız. Ardından resetleme işlemi uygulayın. Bu kontrol ve işlemlerden sonra arıza devam etmekte ise bu durumda başka bir işlem uygulamadan mutlaka uzman yardımı almalısınız. Gaz valfinde, anakartta ya da elektrotlarda (iyonizasyon ve ateşleme) sorun olabilir. Arızanın net tespiti ve çözümü  için servis çağırmanızı tavsiye ederiz.

PETEM olarak, yaygın servis ağımız ve profesyonel teknisyenlerimiz ile kombi servis hizmetleri vermekteyiz. Uygun fiyatlı ve garantili servis için bizi arayabilir. WhatsApp hattımızdan teknik destek alabilir, servis talebinde bulunabilirsiniz.

E3 Hata Kodu : Isınma suyu sıcaklık sensörü hatası
Bu hata kodu ekranda yer alıyor ise petekleriniz çalışmıyor ya da beklenen şekilde ısıtmıyor demektir. Kalorifer sensöründe arıza durumu söz konusu olabilir. Kalorifer sensör bağlantılarında kopukluk yada kısa devre  olabilir. Ya da sensör kabloları nemlenmiş olabilir. Arızanın net tespiti ve çözümü  için servis çağırmanızı tavsiye ederiz.

E4 Hata Kodu : Kullanım suyu sıcaklık sensörü hatası
Sıcak su sorunu yaşayabileceğiniz bir arıza kodudur. Bu arıza durumunda sıcak su sensöründe problem olabilir, sıcak su sensör bağlantılarında kopma olabilir, kısa devre olabilir veya kabloları nemlenmiş olabilir. Arızanın net tespiti ve çözümü  için servis çağırmanızı tavsiye ederiz.

E6 Hata Kodu :  Baca gazı sistemi anormallik koruması
Atık gaz fan ile sağlanır. Bu sorun yaşanıyor ise kombi baca borusu yerinden çıkmış olabilir kontrol ediniz.  Kontrol sonrasI kombiyi resetleyiniz. Resetleme sonrası arıza durumunda düzelme olmaz veya sık sıktekrarlar ise; fan arızalı olabilir, prosestat ya da anakartta problem olabilir. Net tespitin yapılması ve arızanın giderilmesi adına kombiye müdahalede bulunmadan, arızanın net tespiti ve çözümü  için servis çağırmanızı tavsiye ederiz.

PETEM olarak, yaygın servis ağımız ve profesyonel teknisyenlerimiz ile kombi servis hizmetleri vermekteyiz. Uygun fiyatlı ve garantili servis için bizi arayabilir. WhatsApp hattımızdan teknik destek alabilir, servis talebinde bulunabilirsiniz.

E7 Hata Kodu : Aşırı ısınma korunması
Cihazda aşırı ısınma sorunu olduğunu belirtmekte olan hata kodudur. Bu durumda öncelikle kombinin altındaki vanaların ve petek vanalarının açık olup olmadığına bakınız, kapalıysa açınız. Daha sonra kombinizi resetleyiniz. Uygulamaları yaptınız ama sonuç değişmiyorsa ve arıza durumu devam ediyor ise; pompa sıkışmış olabilir, üç yollu vana konum atlıyor ya da takılı kalmış olabilir, ana eşanjör kireçlenmiş ya da tıkanmış olabilir, kalorifer filtresi tıkalı olabilir ya da tesisatta tıkanma durumu olabilir. Arızanın net tespiti ve çözümü  için servis çağırmanızı tavsiye ederiz.

Termodinamik Bluetech Normal Ekran Kombi arıza kodları ve çözümleri :

E1 Arızası : Ateşleme Hatası
Sıklıkla yaşanılan arıza durumlarından biridir. Bu gibi durumlarda kombi ve daire gaz girişlerini kontrol ederek dairenizde ve kombinize gazın geldiğinden emin olmanız gerekmektedir. Sonrasında  kombinize resetleme işlemi yapabilirsiniz. Resetleme ardından sorunda düzelme olmaz ve dairenizde gaz olduğundan eminseniz servisi aramalısınız. Termodinamik Taurus kombinizin; anakartı, gaz valfi ya da elektrotları arızalı olabilir. Arızanın kesin tesbiti ve tamiri için servis çağırmalısınız.

PETEM olarak, yaygın servis ağımız ve profesyonel teknisyenlerimiz ile kombi servis hizmetleri vermekteyiz. Uygun fiyatlı ve garantili servis için bizi arayabilir. WhatsApp hattımızdan teknik destek alabilir, servis talebinde bulunabilirsiniz.

E2 Arızası : Aşırı Isınma Hatası
Bu arıza durumunda kullanıcı olarak biraz bekledikten sonra kombinizi resetlemeniz gerekmektedir. Emniyet termostatı aşırı ısınma algıladığından dolayı kombiyi emniyete almıştır. Resetleme işleminden önce kombinin altındaki vanaların açık olduğundan ve dairenizdeki peteklerden en az iki tanesinin vanalarının açık olduğundan emin olunuz. Resetleme işleminden sonra arıza durumunda düzelme olmaz yahut arıza durumu sık sık tekrarlar ise servis çağırınız.

E3 Arızası : Fan veya Prosestat Hatası
Kombinin atık gaz sistemi sorunu olarak da bilinir. Kombinin çeşidi hermetik olduğu için, bu arıza durumunda baca yerinden çıkmış olabilir, fan arızalı olabilir, anakartta sorun olabilir ya da prosestat arızalı olabilir. Arızanın kesin tesbitinin yapılıp sorunun çözümlenmesi adına mutlaka servis yardımı alınmalıdır.

PETEM olarak, yaygın servis ağımız ve profesyonel teknisyenlerimiz ile kombi servis hizmetleri vermekteyiz. Uygun fiyatlı ve garantili servis için bizi arayabilir. WhatsApp hattımızdan teknik destek alabilir, servis talebinde bulunabilirsiniz.

E4 Arızası : DüşükSu Basıncı
Bu arıza durumunda kombi kalorifer devresi su basıncı düşük demektir, cihaza su basmanız gereklidir. Kombinin altındaki su doldurma musluğu yardımıyla kombi basınç göstergesi 1,5 bar değerine gelene kadar su basınız. Bu değere geldikten sonra doldurma musluğunu kapatmayı unutmayın. Sorun düzelecektir. Sorun hala devam etmekte ise resetleme işlemi yapabilirsiniz. Arıza yine de düzelmiyor ise kombi basınç sondası arızalı olabilir, servis çağırmalısınız.

E6 Arızası : Sıcak Su Sensör Hatası
Kombide kullanım sıcak suyu sıcaklığını ölçen sıcak su NTC sensöründe sorun olduğunu belirtir. Bu durumda sıcak su sensörünün yanı sıra, sensör kablolarında kopma-kısa devre, sensör borularında nem gibi durumlarda da bu sorun yaşanabilir. Servis çağırınız.

E7 Arızası : Kalorifer Sensör Hatası
kombinin kalorifer tesisat suyu ısısını ölçme görevindeki NTC sensöründe sorun olduğunu belirten hata kodudur.  Servis çağırmanızı tavsiye ederiz.

E9 Arızası : Don Korması Aktif

E10 Arızası : Eşanjör  Bakım Zamanı
Kombi eşanjöründen düşük verim alındığını ve bakım zamanının geldiğini belirtir. Sıcak su akış şalterinin de gözden geçirilmesi gerekmektedir. Servis çağırmanızı tavsiye ederiz.