Protherm Jaguar Condens Arıza Kod ve Çözümleri

Protherm Jaguar Condens kombilerde karşılaşılan arıza durumlarında arıza kodlarının anlamlarını ve kullanıcı olarak yapabilecekleriniz hakkındaki bilgileri sizler için derledik.
Yazımızda yer alan bilgiler Protherm Jaguar Condens 24 KTV-R/1 (H-TR) ve 27 KTV-R/1 (H-TR) model yoğuşmalı kombiler için geçerlidir.

Bursa’da kombi arızalarının tamiri için bizi tercih edebilirsiniz. Hızlı, Hesaplı ve Güvenilir Servis PETEM. Arayın uzman teknisyenlerimiz ile kombi arızasını bir an önce çözüme kavuşturalım.

PETEM Kombi Servisi
0545 360 66 16
0224 361 63 68

kombi servis garantisi

Protherm Jaguar Condens F04 Arızası :  Alev hatası veya iyon arızasıdır
Çok sık yaşanan arıza durumlarından biridir. Brülörde yanma olmadığı için kombi arızaya geçer. Bu durumda ilk yapmanız gereken kombiye gaz geliyor mu gelmiyor mu emin olmaktır. Kombi gaz giriş vanasını kontrol ediniz, açık değil ise açınız. Dairenizde gaz olduğundan emin olmak için ocağınızı yakarak kontrolediniz. Kombiye gaz geliyor ise, kombiye resetleme işlemi uygulayabilirsiniz. Resetleme işlemi sonrası arıza durumunda düzelme olmaz ise resetleme işlemini bir iki kez daha deneyebilirsiniz. Sorun hala devam ediyor ise; anakart, gaz valfi veya iyonizasyon /ateşleme elektrodu sorunu söz konusu olabilir. Servis çağırmanızı tavsiye ederiz.

Protherm Jaguar Condens F05 Arızası : Atık Gaz Sorunu
Kombide atık gaz sisteminde arıza olduğunu bildiren koddur. Fan ile alakalı bir sorun olabileceğini belirtir. Kullanıcı olarak yapabileceğiniz bir şey yoktur. Servis çağırmanızı tavsiye ederiz.

Protherm Jaguar Condens F10 Arızası :  Düşük Su Basıncı
Kalorifer tesisatı içerisindeki su basıncının düşük olduğunu bildiren hata kodudur. Bu arıza durumunda yapmanız gereken kombinin su basıncını yükseltmek yani su basmaktır. Su basma işlemini kombinin altında bulunan doldurma musluğu ile yapabilirsiniz. Doldurma musluğunu sola çevirerek açmalı basıncı 1,5 değerine getirmelisiniz. İşlemin sonrasında sorun düzelir, doldurma musluğunu da direk kapatırsınız. Arızada değişiklik olmaz ise resetleme işlemi yapın. Sorunun düzelmediği, sıklıkla tekrar ettiği durumlarda servis çağırmanızı tavsiye ederiz.