Baymak Star Bridge Extra Hata Kodları ve Çözümleri

Baymak Star Bridge Extra Hata Kodları ve Çözümleri hakkındaki yazımızı sizler için hazırladık. Aşağıdaki bilgiler bilgiler Baymak Star Bridge Extra 240 Fi/31 Fi model kombiler için geçerlidir.

baymak kombi servis

Bursa’da Baymak kombi arızalarının tamiri için hızlı, hesaplı ve güvenilir servis PETEM‘i tercih edebilirsiniz. Baykan kombi arızasının tamiri için hemen arayabilirsiniz.

PETEM Kombi Servisi
0545 360 66 16
0224 361 63 68

kombi servis garantisi

E01 Arıza Kodu :  Başarısız Ateşleme
Kombinin ateşlemeyi gerçekleştiremediğini belirten koddur. Bu durumda kombi çalışmaz. Dairenizde gaz olduğundan emin olunuz. Kombi girişindeki gaz vanasının açık olduğundan emin olmak için kontrol ediniz. Eğer dairenizde gaz var ve kombi girişindeki gaz vanası açık ise kombiye birkaç defa olmak üzere reset Atınız. Resetten sonrada düzelmez ise gaz armatürün de, iyonlarda, elektrotlarda veya kartta sorun olabilir.  Servis tarafından müdahale gereklidir, servis çağırınız.

E02 Arıza Kodu : Aşırı Isınma
Aşırı ısınma sebebi ile emniyet termostatının devreye girdiğini belirtir. Kombi bu arıza kodunu verdiği zaman emniyete alır ve bloke eder. Öncelikle kombinize reset atmalısınız. Resetleme sonrasında tesisat ve kaloriferlerin vanalarına bakabilirsiniz. Vanaları kapalı görürseniz açık olacak şekilde ayarlamanız gerekmektedir. Vanalar açık ise ve resetleme sonrasında sorunda düzelme olmaz ise; tesisat tıkalı, kalorifer filtresi tıkalı olabilir. Pompa, ana eşanjör ya da üç yollu vana gibi önemli parçalarda sorun olabilir. Arızanın teşhisinin yapılması ve sorunun çözümlenmesi için servisi aramanız gerekir.

E03 Arıza Kodu :  Prosestat Arızası
Baca atık gaz sistemi sorunu da diyebiliriz. Kombi baca sisteminde ya da prosestatta sorun olduğu zaman güvenlik amacı ile elektronik kart bu hata kodunu ekranda belirtir. Bu gibi durumlarda genel olarak hava akış sorunu da yaşanıyor diyebiliriz. Prosestat,  anakart ya da fan arızası olabilir, baca yerinden çıkmış olabilir. Sorunun çözümü için servis çağırmanızı öneririz.

E04 Arıza Kodu : Geçici Alev Kaybı
Öncelikle kombiyi resetlemeyi deneyin. Resetleme sonrasında arıza durumu devam etmekte ise servisi arayın. İyonizasyon elektrodunda, gaz valfinde ya da anakartta sorun olabilir.

E05 Arıza Kodu :  Kalorifer Sensörü Problemidir.
Kalorifer sistemi sensöründe problem olabileceğini belirten arıza kodudur. Kalorifer ntc si olarak da bilinen bu parçada sorun olması ya da sensör kablolarında sorun olması sebebi ile sorun yaşanır. sorunun çözümü için servis çağırmanızı öneririz.

E06 Arıza Kodu :  Sıcak su sensörü problemidir.
Genelde sıcak su arızası yaşanılan bir arıza durumudur. Sıcak su ntc sinde sorun olduğunda veya kablolarda kopma-kısa devre olduğunda bu sorun karşımıza çıkar. Sorunun tespit edilmesi kadar çözüme ulaşması açısından da mutlaka uzman yardımı alınmalıdır.

E10 Arıza Kodu : Düşük Su Basıncı
Brötje Star Bridge model kombilerde düşük su basınç sorunu olarak da adlandırabileceğimiz bir arıza durumudur. Bu sorunda kombiye su basmanız gerekmektedir. Su basma işlemi doldurma musluğu ile yapılır. Doldurma musluğunu sola çevirerek bar seviyesi 1,5 e gelene kadar su basmalısınız. Su basma işlemi sonrasında sorun eğer düzelmiyorsa resetleme uygulaması yapabilirsiniz. İşlemi yapamadıysanız ya da resetleme sonrasında da sorun devam etmekte ise bu durumda servis yardımı alabilirsiniz.

E11 Arıza Kodu Nedir? Emniyet termostatının devre dışı kaldığını belirtir.Düşük sıcaklık sistemi için emniyet termostatı devre dışı kalmış demektir. Cihazı resetlemeli sorun düzelmez ise servis yardımı almalısınız.

E18 Arıza Kodu Nedir? Sistem su doldurma fonksiyonunun devreye girdiğini belirtir. Sistem kendiliğinden su doldurma işlemini yapacaktır. Bir süre kadar beklemenizi tavsiye ederiz. Cihaza müdahalede bulunmayın.

E19 Arıza Kodu : Sisteme su doldurma fonksiyonunda sorun olduğunu belirtir. Sisteme su dolumunun başarılı bir şekilde yapılmadığını belirten arıza kodudur. Bu durumda cihaza müdahale etmeden servisi aramalısınız.

E25 Arıza Kodu : Maksimum sıcaklık sorunudur. Genelde en sık yaşanan sorunlardan biridir. Öncelikle kombi su basıncının normal değerde olduğundan emin olun. Cihazınız kalorifer konumunda ise petek vanalarına bakın, vanalar kapalı ise mutlaka açın. Yine de sorun yaşanıyor ise Baymak Servisi’nden yardım alın. Sorun ancak yerinde görüldüğünde net bilgiler verilebilir. İşi uzmanına bırakmalısınız.

E31 Arıza Kodu : Sıcaklık kontrol sistemi-elektronik kontrol kartı iletişimi yok. Bu gibi arıza durumlarında cihazı kullanıcı olarak resetlemelisiniz. Resetleme işleminden sonra da sorun devam etmekte ise servis yardımı almalısınız. Servisi arayınız.

E35 Arıza Kodu : Alev oluşum sorunudur. Alev oluşumunda meydana gelen sorunu belirten arıza kodudur. Cihazı birkaç kez resetlemeyi deneyin. Resetleme işlemini birkaç kez tekrar edin. Sorunun düzelmediği ve devam ettiği durumlarda teknik destek alabilirsiniz

E80-E96 Arıza Kodu : Devresel kontrol sistem sorunudur. Cihazı resetlemek sorunun düzelmesine yardımcı olmaz. Bu gibi arıza durumlarında kesin çözüm için mutlaka servisi arayınız

E97 Arıza Kodu : Yanlış enerji besleme elektrik frekansı sorunudur. Kombinin doğru frekansta olup olmadığı kontrol edilmelidir. Bu kontrolü ancak uzman servis ekipleri yapabilir. Bu arıza durumunda kullanıcı olarak cihaza müdahale edemezseniz mutlaka servis yardımı alın.

E98-E99 Arıza Kodu : Ana kontrol panosu elektriksel arızadır. Kombiye hiçbir müdahalede bulunmadan net tespit ve çözüm adına servisi arayın.

Kombi servisi olmak bilgi ve deneyim isteyen bir iştir. Hızlı ve güvenilir servis hizmeti almak isteyenlerin tercihi PETEM olarak kombi servis hizmetleri vermekteyiz. Yaygın servis ağımız ve profesyonel teknisyenlerimiz ile uygun fiyatlı servis hizmetleri için bizi arayabilir veya whatsApp hattımızdan danışabilir, servis talebinde bulunabilirsiniz.

Güvenilir, Tecrübeli Servis
Çalışanlarımız gerekli teknik bilgiye sahip olduğu gibi genel nezaket ve müşteri ziyaret kuralları konusunda da bilinçlidir.

Garantili Servis
Yapılan işçilik ve değiştirilen parçalar tarafımızdan 1 yıl garantilidir. Bu sayede müşteri mağduriyeti yaşanmaz.

Randevulu Servis
İstediğiniz gün ve saatte servis vererek kombinizin bakımını veya tamirini gerçekleştirebiliriz.

Her zaman Ulaşılabilir ve  Danışılabilir Servis
Servis hizmeti vermekle kalmıyor, hizmet verdiğimiz cihazlarınızla ilgili kullanım veya öğrenmek istediğiniz bilgilerle ilgili sorularınızı da memnuniyetle yanıtlıyoruz. Arayabilir veya WhatsApp hattımızdan danışabilirsiniz.