Baykan Kombi Arıza Ve Çözümleri

Baykan Ay Kombi Arıza Kodları, Baykan Güneş Kombi Arıza Kodları, Baykan Mars Kombi Arıza Kodları, Baykan Yıldız Kombi Arıza Kodları, Baykan naylaplus Kombi Arıza Kodları

Aşağıda yer alan bilgiler Baykan markalı kombilerin yıldız / yıldızplus / ay / sunsmart / naylaplus / mars /nayla / lena / luxurylena / sky model hermetik ve bacalı güneş premix modelleri içindir.

PETEM Tamir Bakım Servisi
  0542 360 66 16
 ☎ 0850 562 66 16

Baykan E01 Arıza Kodu veya 80°C Arızası :  Alev hatası veya iyon arızasıdır
Çok sık yaşanan arıza durumlarından biridir. Brülörde yanma olmadığı için kombi arızaya geçer. Bu durumda ilk yapmanız gereken kombiye gaz geliyor mu gelmiyor mu emin olmaktır. Kombi gaz giriş vanasını kontrol ediniz, açık değil ise açınız. Dairenizde gaz olduğundan emin olmak için ocağınızı yakarak kontrolediniz. Kombiye gaz geliyor ise, kombiye resetleme işlemi uygulayabilirsiniz. Resetleme işlemi sonrası arıza durumunda düzelme olmaz ise resetleme işlemini bir iki kez daha deneyebilirsiniz. Sorun hala devam ediyor ise; anakart, gaz valfi veya iyonizasyon /ateşleme elektrodu sorunu söz konusu olabilir. Servis çağırmanızı tavsiye ederiz.

Baykan E02 Arıza Kodu veya 60°C Arızası : Hava akış sorunu.
Baykan hermetik model kombilerde atık gaz sisteminde mevcut olan hava prosestatı veya fan ile alakalı bir sorun olabileceğini belirtir. Arıza durumu ana kartla ilgilide olabilir. Kullanıcı olarak yapabileceğiniz bir şey yoktur. Servis çağırınız. Servis, baca sistemini kontrol edecektir. Eğer ana kartın arızalı olduğunu ve değişmesi gerektiğini söylerse, tamir edilebileceğini bilmenizi isteriz! Baykan bacalı model kombilerde ise; baca tıkalı olabilir, baca çekmiyor olabilir ya da baca sensöründe sorun olabilir. Arızanın sebebinin tespit edilerek çözümlenmesi için servis çağırınız.

Baykan E03 Arıza Kodu veya 30°C Arızası : Kalorifer NTC Sorunu
Kombi Kalorifer sensörü ile ilgili bir sorun olabileceğini bildirir. Kullanıcı olarak müdahale edebileceğiniz bir şey yoktur. Servis çağırınız.

Baykan E04 Arıza Kodu veya 40°C Arızası :  Kullanım suyu sensör arızası.
Kombi Sıcak su sensörü ile ilgili bir sorun olabileceğini bildirir. Kullanıcı olarak müdahale edebileceğiniz bir şey yoktur. Servis çağırınız.

Baykan E05 Arıza Kodu veya 30+40°C Arızası : Gaz Valfi Arızası
Gaz valfinde arıza olabileceğini bildiren hata kodudur. Arıza nedeni bazen anakart ile alakalı da olabilmektedir. Kullanıcı olarak müdahale edebileceğiniz bir şey yoktur. Servis çağırınız.

Baykan E06 Arıza Kodu veya 70°C Arızası : Aşırı Isınma
Kombi eşanjöründe ki kalorifer  su sıcaklığının aşırı yüksek olduğunu belirten hata kodudur. Bu arıza durumunda önce kombiyi resetlemelisiniz. Düzelme olmaz ise; Kombinin altındaki tesisat vanalarını ve kalorifer petek vanalarını kontrol edebilirsiniz. Vanalar açık ise; pompa sıkışıklığı olabilir, tesisat tıkalı olabilir, kalorifer dönüş filtresi tıkalı olabilir, ana eşanjörde kireç ya da tıkanma olabilir. Servis çağırmanızı tavsiye ederiz.

Baykan E07 Arıza Kodu veya 60+80°C Arızası : Pompa arızası.
Baykan kombide su sirkülasyonunu sağlama görevinde olan devir daim pompasında sorun olabileceğini belirten hata kodudur. Pompanın sıkışması, arızalanması ya da devir düşürmesi gibi sorunlar söz konusu olabilir. Servis çağırınız.

Baykan E08 Arıza Kodu veya 50°C Arızası :  Düşük Su Basıncı
Kalorifer tesisatı içerisindeki su basıncının düşük olduğunu bildiren hata kodudur. Bu arıza durumunda yapmanız gereken kombinin su basıncını yükseltmek yani su basmaktır. Su basma işlemini Baykan markalı kombinin altında bulunan doldurma musluğu ile yapabilirsiniz. Doldurma musluğunu sola çevirerek açmalı basıncı 1,5 değerine getirmelisiniz. İşlemin sonrasında sorun düzelir, doldurma musluğunu da direk kapatırsınız. Arızada değişiklik olmaz ise resetleme işlemi yapın. Sorunun düzelmediği, sıklıkla tekrar ettiği durumlarda servis çağırmanızı tavsiye ederiz.

Baykan E09 Arıza Kodu veya 70°C Arızası : Aşırı Isınma
Kombi eşanjöründe ki kalorifer  su sıcaklığının aşırı yüksek olduğunu belirten hata kodudur. Bu arıza durumunda önce kombiyi resetlemelisiniz. Düzelme olmaz ise; Kombinin altındaki tesisat vanalarını ve kalorifer petek vanalarını kontrol edebilirsiniz. Vanalar açık ise; pompa sıkışıklığı olabilir, tesisat tıkalı olabilir, kalorifer dönüş filtresi tıkalı olabilir, ana eşanjörde kireç ya da tıkanma olabilir. Servis çağırmanızı tavsiye ederiz.

İstanbul-Ankara-İzmir-Bursa-Konya-Kayseri-Malatya-Gaziantep-Kocaeli-Antalya

PETEM Tamir Bakım Servisi
  0542 360 66 16
 ☎ 0850 562 66 16

Güvenilir, Tecrübeli Servis
Çalışanlarımız gerekli teknik bilgiye sahip olduğu gibi genel nezaket ve müşteri ziyaret kuralları konusunda da bilinçlidir.

Garantili Servis
Yapılan işçilik ve değiştirilen parçalar tarafımızdan 1 yıl garantilidir.
Servis ve parça değişimi kayıt altına alınır bu sayede müşteri mağduriyeti yaşanmaz.

Randevulu Servis
İstediğiniz gün ve saatte servis vererek kombinizin bakımını veya tamirini gerçekleştirebiliriz.

Her zaman Ulaşılabilir ve  Danışılabilir Servis
Servis hizmeti vermekle kalmıyor, hizmet verdiğimiz cihazlarınızla ilgili kullanım veya öğrenmek istediğiniz bilgilerle ilgili sorularınızı da memnuniyetle yanıtlıyoruz. Arayabilir veya WhatsApp hattımızdan danışabilirsiniz.